Výzva 2 projektu TAČR SIGMA Dílčí cíl 1: Podpora aktivit „Proof of Concept” ve výzkumných organizacích
Cílem výzvy je zhodnocení a následná transformace dosažených výsledků výzkumu a vývoje do podoby praktické aplikace, umožňující jejich reálné komerční využití, to vše prostřednictvím dílčích projektů. V současnosti bude otevřena výzva 2 v rámci projektu (v dalších letech je plánovaná ještě minimálně jedna výzva).
Výzva 2 je otevřena jak pro vědecké pracovníky, tak pro studenty doktorského studia. Přihlášky 1 kola posílejte co nejdříve, nejpozději však do 10:00 17. 9. 2025.
Pro zájemce o TAČR SIGMA organizujeme školení
- 8. 9. 2025 v 10:00 v A04
- 15. 9. 2025 v 10:00 v A04
Ideálně se prosím objednejte dopředu mailem na rtt@mendelu.cz.
Harmonogram
- Zahájení příjmu přihlášek do 1. kola: 18. 8. 2025
- Ukončení příjmu přihlášek do 1. kola: 10:00 17. 9. 2025
- Plánované zahájení řešení dílčích projektů: 1. 1. 2026
Podmínky výzvy
- Minimální délka řešení projektu: 6 měsíců
- Kofinancování: 20 %
- Uznatelné náklady: mzdy, materiál, cestovné + ostatní (investice nejsou způsobilé)
Podání přihlášky – 1. kolo
- Vyplňte dokument „Přihláška v rámci projektu TAČR SIGMA Proof of Concept Výzva 2, 1. kolo“.
- Odešlete řádně vyplněný a podepsaný dokument ve formátu .pdf na e‑mail rtt@mendelu.cz. V případě, že by bylo nezbytné dokument doručit ve fyzické podobě na adresu RTT MENDELU, je potřeba tak učinit s dostatečným předstihem.
Podání přihlášky – 2. kolo
- Na základě konzultace s RTT vyplníte dokument „Dotazník v rámci projektu TAČR SIGMA Proof of Concept Výzva 2, 2. kolo“.
- Externím hodnotitelem bude zpracován podklad pro Radu pro komercializaci, které budou následně 30. 10. 2025 prezentovány i jednotlivé dílčí projekty.
Další kroky
- Vyhlášení výsledků proběhne nejpozději v listopadu 2025.
- Nastavení smluvních vztahů pak do konce roku 2025.
- Počátek realizace je plánovaný od 1. 1. 2026.
Kontakty:
- Telefon: +420 545 135 103
- E-mail: rtt@mendelu.cz
Důležité odkazy
Úřad průmyslového vlastnictví